.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اماکن استیجاری اقامت مسافران در ساری ساماندهی شود
مسئول کمیته امنیت ستاد خدمات سفرهای نوروزی ساری خواستار ساماندهی اماکن استیجاری اقامت مسافران نوروزی در شهرستان شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمد کاظمی ظهر یکشنبه در نشست ستاد خدمات سفر ساری گفت: فرا رسیدن ایام سال نو، فرصتی است تا فرهنگ این سرزمین را برای مهمانان داخلی و خارجی به منصه ظهور برسانیم.

سرهنگ کاظمی اظهار کرد: اقدامات پلیس در سه مرحله قبل، حین و بعد از ایام نوروز است و در زمینه انتظامی، امنیتی و ترافیکی مأموریت داریم.

وی با بیان اینکه اجرای هر کاری مستلزم همکاری دستگاه‌های مختلف است، افزود: برای تأمین امنیت هم نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به ممنوع بودن نصب چادر در پارک‌ها و اسکان در این مناطق، گفت: مانند سال‌های گذشته فقط پارک قائم در مرکز استان برای اسکان گردشگران مهیا شده و سرریز جمعیت هم به پارک شهید زارع هدایت می‌شوند تا نظارت به شکل بهتری انجام شود.

کاظمی با بیان اینکه ادارات شیفت کاری ایام نوروز را به ما اعلام کنند، تصریح کرد: آموزش و پرورش هم مدارس آماده برای اسکان مسافران را اعلام کند.

این مسئول با اشاره به اینکه بخشداران نوار ساحلی  اجاره دهندگان منازل را ساماندهی کنند، ادامه داد: وقتی این منازل ساماندهی باشد می‌توانیم به راحتی بازدید و نظارت کنیم چون از اماکن عمومی محسوب می‌شود اما در غیر این صورت، ملک خصوصی است و بازرسی و نظارت هم نیازمند ابزار.

کاظمی با بیان اینکه در اورژانس بیمارستان‌ها، پزشک متخصص حضور داشته باشد و بیمارستان‌ها از آمادگی لازم برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: طرح‌های پلیس کامل است و در 10 نقطه از شهر، کانکس پلیس در ایام نوروز دائر می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.